باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





همان طور که می دانید Chicken Invadres کماکان به ساخت شاهکار های خود ادامه میدهد و از نسخه 4 این بازی تا کنون چند Edition عرضه شده که Easter Edition جدید ترین و جذاب ترین آن هاست که از گرافیک بسیار خوب و موزیک فوق العاده زیبایی برخوردار است. از ویژگی های معم و قابل توجه این نسخه دو نفره بودن و آیتم ها و کارکاتر های جدید آن می باشد که به بازی جذابیت دیگری می بخشد. مراحل بازی نیز در این نسخه نسبت به نسخه های قبلی بیشتر شده و گرافیک آن نیز بهبود یافته که می توانید این نسخه فوق العاده حیرت انگیز را به صورت رایگان  دریافت کنید.

http://dl.freegames.ir/images/ci4easter-screenshot.jpg

 

حجم فایل : 21.83 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:دانلود بازی جدید Chicken Invaders 4 Ultimate Omelette Easter Edition , ] [ 13:4 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 567
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 568
بازدید ماه : 958
بازدید کل : 892682
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33